25 septiembre 2009

a miña avoa

Ti que sempre me quixeches,
me mimaches,
me chinchaches,
me contaches ontos.
Ti qie sempre me acompañáches
me protexiches,
me levaches contigo.
Ti qeu cos teus anos
aínda es unha moza,
ben fermosa, ben chula
e boa muller.
Ti que es a única avoa
aque eu coñecín e
mo deches todo e máis.
A ti a que sempre admirei,
me gustou bicar e ca
que me encanta xogar.
Ti que me dis tramposa
e eu que che busco un mozo...
Ti que roncas
coma unha moto,
pero ao mesmo
tempo me dormes.
Ti que xogas coma os nenos
e que fas tantas trasnadas coma nós.
Ti que amas aos teus
tanto coma so teus te aman a ti.
Alicia que ve telenovelas,
que engancha a súa neta Fani,
que lle regala preciosas sonrisas,
que a arroupa cando fai frío,
e que lle deixa un sitio cando ten medo.
Avoa bonita e fermosa,
estas verbas pódochas
dicir en persoa, pero por
o teu aniversario quería algo especial.
Non traballes avoa,
Non te manques a ti mesma,
deixanos disfrutar de ti coma sempre.
Ti María Amélia Alicia,
ti é ninguén máis ca ti
e tan especial para min.
Quérote, non o esquezas nunca
Non olvides estas verbas.
Nunca te olvides de min.














1 comentario:

mel dijo...

Hola, muy bonito poema, me encanta tu forma de escribir.
Tienes facebook, si tienes puedes poner aqui una insignia para contactar contigo.En facebook, tengo un amigo de 22 años que publica poemas en el club de los poetas(una página que hizo él), en fin, me gustan más los tuyos.Son muy sentidos.Yo soy de Lugo.
Un beso.