26 junio 2007

FELIZ CUMPLEAÑOS ANDREA



Ela é Andrea unha persoa formidable, ca que se pode falar, respetable, ela é miña amiga.Hoxe cumpre 22 aniños e non sabía moi ben que facer, que regalar, xa que non sei cales son os seus gustos. Pero bueno espero que lle guste o meu agasallo.


FAI tempo entraches na miña vida

Fai tempo que permaneces nela,
como un membro máis dela
e pese aos momentos díficiles
permanecerás no meu corazón.
Non pretendo facer unha poesía
simplemente, expresar o que
nestes momentos sinto,
e decirche
que nunca deixes de visitarme,
por que sempre serás parte da miña vida.
Hoxe estás de cumpre,
acordome cando viñeches a miña casa
por primeira vez eras ti,
unha persoa alegre, extrovertida, confiada
amable, eras ti a que namorou o meu irmán.
e pese a que xa non estedes xuntos
sempre sempre me terás o teu carón
como unha amiga máis, unha amiga cativa,
que o que quere neste día
e que vexas que para min es especial,
e que quizáis sexa demasiado tarde,
para saber o que eres na miña vida,
pero recorda que nunca e tarde para
decir quérote, porque me entendes
e por que eres a mellor...
nunca me esquezas que eu non o farei.

FELIZ CUMPREAÑOS AMIGA

2 comentarios:

Anónimo dijo...

pois feliz cumple adnrea que se fany di que es boa amiga e por alog

Anónimo dijo...

Eu tamen me uno a felicitación, e desexo que pases un feliz dia, que non te tiren moito polas orellas, amiga, e que eres unha persoa moi boa, simpatica, ... e moitas cousas mais.
bicos